Op zoek naar een originele, creatieve workshop voor uw (online) event?

Bloony’s Ballonschool verzorgt trainingen, workshops en lezingen over creativiteit, ondernemen, doorzetten, positief denken, anders kijken en geluk.
Geschikt voor ieder publiek en uiteraard te combineren met ballonkunst. Boek Sandra als spreker en combineer het met een creatieve training, een originele aanwinst voor ieder event!

Online Meetings

Via Zoom verzorgen wij vrolijke, creatieve workshops voor uw personeel. Een absolute aanrader! Eens iets totaal anders doen, buiten de box denken, met je handen bezig zijn, FUN! Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!”  Pippi Langkous

“Mijn favoriete quote. Ieder mens is creatief, alleen sommigen doen er weinig mee of hebben niet genoeg zelfvertrouwen.
Door samen met ballonnen te gaan werken en te durven spelen met wat er ontstaat, kun je anders gaan kijken en anders gaan denken.
Je kunt meer dan je denkt! Een bijzonder vrolijke, leerzame, luchtige en creatieve training.
Verander je denken, verander je wereld.”

slideshow1

Er zijn online vele mogelijkheden, wij geven ook webinars en Live Workshops. In onze studio of op lokatie.
Wij zorgen dat iedereen de juiste materialen op tijd in huis heeft, zodat alle deelnemers mee kunnen doen tijdens de online meeting.

Ideaal voor de vrijdagmiddag of begin de maandag eens met een uitdaging!

Mail ons uw wensen zodat we een vrijblijvende offerte kunnen maken.
Alles is mogelijk, wij zijn zeer flexibel!
info@ballonschool.nl

“Maak iemand blij vandaag, begin bij jezelf!”

Sandra Chaudron

Ballonartiest – Spreker – Trainer – Entertainer

POPUP MET HOND

You have Successfully Subscribed!

POPUP MET HOND

You have Successfully Subscribed!

Hulp nodig? Vraag het ons..