Wij zijn Sandra Chaudron & Marjolein Wevers, ballonartiesten en creatieve ondernemers.
We hebben elkaar in 2004 ontmoet op een Internationaal Ballonevenement in Belgie. Vanaf dat moment zijn we vrienden en collega’s. In 2018 zijn we samen de Ballonschool gestart. We werken  regelmatig samen op feesten door het hele land.
Een van de meest gestelde vragen aan ons is:

Geven jullie ook workshops?

Omdat wij door heel Nederland werken (en ook daarbuiten) ontmoeten we regelmatig mensen voor wie een workshop in onze regio te ver van huis is.
Dat bracht ons op het idee om een online school te beginnen!
Met super veel enthousiasme zijn we aan dit project begonnen.
Samen met Riske hebben we mooie videolessen gemaakt waarin de leukste ballonfiguren worden uitgelegd.

Wij geven ook workshops en demonstraties ballonvouwen op lokatie.
Op scholen, op feestjes, in verzorgingshuizen, voor bedrijven, alles is mogelijk.

We komen graag langs op jouw feestje!
Mail, bel of app ons gerust voor alle mogelijkheden, we denken graag met je mee.

☎️ 0640004941 – info@ballonschool.nl

Team Ballonschool: